woensdag 9 augustus 2017

I'm Prickly

Hallo lieve bloglezer,

Voor deze kaart heb ik gewerkt met de cactus stemples
van My Favorite Things.


De cactussen heb ik gestempeld met memento inkt op
wit DCP papier en ben ze vervolgens gaan inkleuren met
Faber Castel potloden.

Met de Hart border stans ook van My Favorite Things
heb ik het hart gestansd en de vouw lijn gemaakt.
De vouwlijn word al gemaakt met de stans.

De hart border is gemaakt met een First Edition setje.
Hierin zitten meerdere border stansen. 


Aan de binnenkant heb ik design papier geplakt van First Edition
uit de collectie Sweet Notings.

De tekst hoort bij de cactussen is gestempeld met Memento inkt en met
de hand uitgeknipt.

De kleuren die ik voor beide cactussen heb gebruikjt zijn:
170, 171, 167, 141, 119, 249, 138



Hoop je weer te hebben kunnen inspireren,
dank je voor je reactie.  




Follow Me on Pinterest


1 opmerking:

Aartje zei

Prachtige kaart Lydia en in een mooi model
Groeten, Aartje